Gratis barnebokwebinar med Gro Dahle: Språklige bilder for barn (troper)

Webinaret Starter Om

• 00 :

Søndag

Klokken 20:00

Gro Dahle

Går du med en drøm om å skrive bøker for barn?

Nå kan du lære av en av de beste, helt gratis, og uten å flytte deg en millimeter fra sofaen!

Gro Dahle er en anerkjent, oversatt og prisbelønnet forfatter, som særlig er kjent for sine originale og kvalitative barnebøker. Gro er også en av landets mest populære og ettertraktete kursholdere.

Nå tilbyr Forfatterskolen et gratis webinar om å skrive for barn, med selveste Gro Dahle som foredragsholder!

Gratiswebinaret har tema TROPER (en form for språklige bilder). TROPER er ikke bare høyaktuelt når du skal skrive for de yngre aldersgruppene, det kan også overføres til andre sjangre.

Ikke gå glipp av dette! Sikre deg en plass på gratiswebinaret med Gro Dahle. Da vil du også få opptak, hvis du ikke kan være med, live og direkte.