Gavekort

Vil du hjelpe noen med å realisere en drøm? Nå tilbyr Forfatterskolen gavekort på skrivekurs i flere sjangre. Du kan også bestille gavekort på manusutvikling.

Stadig blir vi kontaktet av personer som vil gi en av sine kjære et skrivekurs i julegave – en mor man vil skal skrive sine memoarer, en bestemor som bør lage barnebok av historiene til barnebarna, en far som vil hjelpe en kreativ datter, en som vet kjæresten er god til å skrive – og at hun ikke tør å ta spranget helt ut.

Da er dette tidenes gave: Et skrivekurs som er skreddersydd for sjangeren man vil skrive i!

Du kan også bestille manusutvikling fra profesjonell redaktør.

Gaven inkluderer en grundig tilbakemelding på tekst, der man får hjelp til å se hva som fungerer og hva som kan utvikles videre. Elevene våre opplever tilbakemeldingene som konstruktive og inspirerende.

Hjelp en du er glad i med å skape en helstøpt fortelling. Denne gaven vil garantert bli husket for alltid, og kan få større betydning enn du tror.

Velg gavekort