Fra Drøm til bok

30 januar

Klokken 14:00

Kristine Storli Henningsen

Sliter du med å komme i gang med fortellingen?
Ta deg gjennom det vanskelige midtpartiet ("dritten i midten")?
Redigere egen tekst, vite hva som skal med og hva som skal ut?

Søndag 30. januar og onsdag 2.februar holder Forfatterskolen gratiskurs, med konkrete metoder og tips for å skape en roman. «Fra drøm til bok» er delt inn i tre og går over to kurskvelder. Du som melder deg på får opptak av alt.

Kurset er utviklet av Kristine Storli Henningsen, som har gitt ut 30 bøker på de store forlagene, er rektor på Forfatterskolen og forlegger i Papermoon.

Bonus 1! Ekstramateriale om å få mot til å skrive. Et must for å sparke vekk skrivesperrer og få fyr på skrivemotoren.

Bonus 2! Du kan få teksten din redigert av meg, på direkten, eller få tilbakemelding fra en av våre redaktører.

Kurset er gratis og uforpliktende, så du taper ingenting på å være med. Snarere har du alt å vinne. Dette er en unik mulighet for deg som vil i gang som en rakett i 2022, og skrive den boken du lenge har drømt om?

Her kan du lese mer om kurset - og sikre deg en plass ?